БНТ спомени

Тази година Българската национална телевизия чества 50 години от създаването си в края на 1959 г.
Аз я знам като „Канал 1“, както се е казвала от 1992 г. до преди няколко месеца, когато стана „БНТ 1“. Не мога да кажа, че имам кой знае какви спомени свързани с „Канал 1“, но определено има един герой, който ме връща с усмивка назад в детството. Това е Сънчо.

Някои уточнения:

Статичната картинка, която се появява в началото се нарича „заставка“, а самите клипчета, които се появяват преди и след анимацията за „Лека нощ, деца“, се наричат „шапки“.
Подбрах есенния и зимния вариант на „Сънчо“, има и още, даже с един друг русокос Сънчо без крила, но този повече ми харесва.  Ако искате да разгледате всички 12 шапки от „Лека нощ, деца“, вижте тук.

А какви са вашите спомени от програмата на БНТ през годините?

Публикувано на разни и тагнато, , , . Запазване в отметки на връзката.

4 отговора към БНТ спомени

  1. bulpete каза:

    И аз имам мили спомени от сънчо. Мачове на националния отбор по футбол и „Милион и едно желания“ с кака Лара.

  2. bulpete каза:

    А както и „Бенджи, Закс и звездният принц“ ми беше много интересно с един черен американски ван – за пръв път виждах такова нещо…

  3. Малеее, Пепи, Зак го бях забравил тотално, а беше и на мен едно от любимите неща. Другото нещо, мисля, че бяха „Костенурките Нинджа“, „Алф“ (което обаче май беше преди 1992 година), както и всяка неделя гледах с невероятен интерес „Чудният свят на Дисни“ – „Чичо Скрудж“ и „Чип и Дейл“. Наскоро в работата си спомнихме за лорд Трън и Мазньо от „Гумените мечета“🙂 Ех, какво ТВ детство беше… преди компютрите да завладеят ума на децата.

  4. bebona каза:

    О, аз този Закс май въобще не го знам или не го помня, но пък другите ги гледах. Единственият недостатък на „Милион и едно желания“ беше, че не го даваха много често😉

Вашият коментар

