Какъв е този детски ум?

Участвам в блог-игра, от която мога да спечеля един от двата безплатни пропуска за семинара на Едуард де Боно в София на 23.09.2010 в НДК. Може да гласувате в svejo.net.


Какъв е този детски ум?

Ръце с мастило ще нацапа,

на бойлера ще врътне термостата,

на радиатора ще тропа по ребрата.

Какво ли пък сега си науми?

Бели да прави, да шуми.

Или да каже и то без думи:

хей, не искам хиляди звезди,

нито цели купища с пари,

а само твоята ръка да ме прегърне,

твоят поглед да ме срещне

и дори светът да се обърне,

пак искам да сме заедно.

Защото за детето най-ценно е едно:

време с мама и с татко.

Публикувано на моите писаници и тагнато, , , , , , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

4 отговора към Какъв е този детски ум?

  1. Ludmil каза:

    Браво! Очевидно пише добра и любяща майка, а пък и надарена!

  2. Crimson каза:

    Давай Бенииииииииии!!!🙂

  3. Страхотно стихотворение! Съгласен съм с мнението на Людмил. В допълнение мога да кажа, че думите пронизват душата ми като нож и ме карат да се замисля повече за дъщеря ни и за моето отношение към нея.

  4. thai каза:

    Прекрасно е! Поздравления.

Вашият коментар

