Идеите, които се случват (TEDxNBU)

Минаха две седмици, откакто бях на TEDxNBU на 25. март, но така и не стигнах до момента да напиша нещо за това интересно събитие. Други хора вече са го направили, няма смисъл да правя подробен обзор, пък и вече не ми е толкова прясно преживяването. Надявам се скоро да пуснат видео презентациите, за да мога да споделя това, което ме заинтригува.

Като цяло имаше доста интересни идеи и емоции. Приятно ме изненадаха музикалните представяния, които трябва най-вече да се изживеят на място или поне да се чуят – само описание няма да ви въздейства особено.

Събитието беше под мотото „Идеите, които се случват”, а идеята, която ми направи най-силно впечатление, беше на Весела Герчева. Тя говори за детските музеи. Може би е нормално точно тази идея да ми допадне най-много – все пак съм родител, а темата образование ми е слабост.

Та за детските музеи – това са места, където децата могат едновременно да играят и да научават нови неща. На Запад са често срещано явление, а понеже и в България вече има детски музеен кът към музея в Благоевград, може да се каже, че тук детският музей вече е „идея, която се случва”. Нямам път към Благоевград и затова се надявам скоро да има детски музей в София – с радост ще го посетим.

Ето презентацията на Весела Герчева в слайдове:

Детски музей – презентация на Весела Герчева

Ако се чудите за първите две снимки – БНБ и НАП – Весела ни попита дали сме виждали деца там. Не, нали?

Обещавам да пусна видеото, когато излезе, за да разберете цялата идея. А за тези мои приятели, на които съм говорила за TED, сър Кен Робинсън и т.н. и не знаят все още за тях – вижте това видео.

Публикувано на разни и тагнато, , , . Запазване в отметки на връзката.

4 отговора към Идеите, които се случват (TEDxNBU)

  1. Dessi Boshnakova каза:

    И аз искам детски музей. Надявам се за внуците да има вече. За децата ми не стана!

    • bebona каза:

      Дано и преди това да стане! Жалко, че някои идеи се случват бавно, но да се надяваме, че и за порасналите деца ще направят някой интересен музей.

  2. Pingback: Идеите, които се случват (TEDxNBU) | Bulgarian Blog

  3. Детските музеи са страхотна идея! Надявам се да успеем да видим това лято детския кът в Благоевград🙂

Вашият коментар

